17 października 2024 r., obchodziliśmy, jak co roku, Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej.
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej jest inicjatorem tego dnia i od wielu lat dąży do tego, aby uchwałą sejmu RP wpisać tę datę do oficjalnego kalendarza świąt.
Codziennie obchodzimy różne Dni – czekolady, pocałunku czy drzew… Sprzedawcy bezpośredni w Polsce także zasługują na to, aby mieć swoje oficjalne święto.
W naszym kraju zarejestrowanych w firmach sprzedaży bezpośredniej i MLM jest około 1 miliona osób, a ok. 200 tys. zajmuje się sprzedażą pełnoetatowo – jest to ich główne i jedyne źródło zarobkowania.
Najbardziej aktywni liderzy to także silna społeczność. I do tego poczucia wspólnoty odwoływaliśmy się hasłem tegorocznego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej – Razem po Marzenia.
Jak obchodziliśmy Dzień Sprzedaży Bezpośredniej?
Od kilku lat, wychodząc na przeciw trendom, a także chcąc dotrzeć do najbardziej aktywnych doradców, skupiamy się na kanałach online.
Z hasłem Razem po Marzenia utożsamia się wiele osób, więc nasza kampania spotkała się z żywym zainteresowaniem.
Zachęciliśmy liderów firm członkowskich Stowarzyszenia, aby wskazali z kim realizują swoje marzenia oraz podziękowali tej osobie lub osobom za ich wsparcie.
W rezultacie powstały krótkie filmy, które umieściliśmy na stronie poświęconej kampanii: www.dzieńsprzedażybezpośredniej.pl
Dziękujemy za zaangażowanie osobom, które udostępniły materiał, a także tym, które angażowały się w kampanię – odzew był naprawdę spory – co pokazuje, że nasza branża jest naprawdę wyjątkowa pod względem współpracy.
Brak komentarzy, dodaj swój poniżej!