Dzień Sprzedaży Bezpośredniej - święto branży
17 października 2022 r. po raz kolejny obchodzony był Dzień Sprzedaży Bezpośredniej (DSB), któremu patronuje Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – PSSB.
Choć dzień ten nie został wpisany do oficjalnego kalendarza świąt, nieformalnie obchodzony jest już od 11 lat.
Idea dnia jest prosta – integrować branżę oraz promować sprzedaż bezpośrednią jako sposób na rozwój zawodowy i łączenie pracy z pasją.
W 2022 r. , z inicjatywy PSSB dzień obchodzony był z rozmachem online (na oficjalnych kontach społecznościowych Stowarzyszenia). W wielu firmach sprzedaży bezpośredniej odbyły się także spotkania i wspólne aktywności związane z charakterem biznesu.
Hasło przewodnie Dnia Sprzedaży Bezpośredniej brzmiało „Przyjaciele domu”, aby docenić ponad 1 milion osób, które zarejestrowane są w firmach sprzedaży bezpośredniej jako konsultantki i doradcy.
Osoby te kupują produkty w modelu bezpośrednim – dla siebie oraz swoich stałych klientów, z którymi łączą je szczególne relacje, oparte o zaufanie i szczerość. Tym samym relacje te wychodzą poza zwykłe transakcje kupna – sprzedaży, a doradcy z biegiem lat stają się przyjaciółmi milionów domów w Polsce.
Z inicjatywy PSSB powstał film, który promuje relacyjny charakter branży i jej bardzo ludzki wymiar. Został on opublikowany na stronie wydarzenia pod adresem https://dziensprzedazybezposredniej.pl/
Podczas trwania Dnia Sprzedaży Bezpośredniej oraz kolejnych dni, film obejrzało ok. 300 000 osób, a aktywność w sieci pokazała, że ta inicjatywa spotyka się z dużą przychylnością.
Z niecierpliwością czekamy na Dzień Sprzedaży Bezpośredniej 2023.